Let's talk about it: Trance music

By Sabinna on vineri, septembrie 11, 2009

Filed Under: , , , ,

Trance-ul este unul dintre cele mai "tinere" stiluri ale muzicii electronice, un substil al genului electronic. Aparut pe la inceputurile anilor '90, in vestul Europei, trance-ul este un gen muzical ce se face usor remarcat prin profunzimea ritmurilor, si prin linia melodica intensa si complex stratificata. De la aparitia sa si pana in prezent, trance-ul a fost sintetizat in mai multe subtiluri si el, astfel pe langa trance-ul pur au mai aparut si :progressive trance, hard trance, vocal trance, psy-trance si trance ambiental.

Ce face toata treaba in acest stil? Ce imi place mie cel mai mult la o piesa trance, este vocea feminina, care zic eu, reprezinta "sarea si piperul" intr-o astfel de piesa. Am si exmple cu care ma pot argumenta si am sa va arat cateva din melodiile mele preferate. Am sa pun niste link-uri pe care probabil le-am mai pus si in alte post-uri, dai nu vad nimic deranjant in acest lucru, pentru mine e o adevarata placere sa impartasesc cititorilor muzica pe care o prefer. Gata cu vorbaria pentru moment, auditie placuta!

Emma Hewitt, alaturi de cei de la Cosmic Gate, o voce superba, dupa parerea mea

Cosmic Gate feat. Emma Hewitt - Not Enough Time (Radio Edit)


Piesa face parte de pe ultimul material discografic semnat Cosmic Gate, "Sign of the times". De pe acelasi album va recomand sa mai ascultati si featuring-ul cu Aruna, "Under your spell", o alta voce feminina deosebita, si bineinteles ca va recomand sa ascultati intregul album.

Si daca tot nu v-am lamurit ca vocea feminina+trance = good job, va mai trimit sa ascultati si Vantem - Your never said. Si sa nu-i uitam pe Ferry Corsten cu ale sale "Made of love" si "Holdin on". Si nici pe Armin sa nu-l uitam, si el are piese excelente reusite, cu voci feminine. E? Este ca vocea feminina pe ritm de trance iti fura inima? Este! Si mai cautati si voi exemple...

1 comentarii for this post

cunosti vreo voce feminina ce ar putea acompania o melodie de genul? am nevoie de asa ceva...

Posted on 12 martie 2010 la 00:13  

Trimiteți un comentariu